2016/11/09

Beszámoló - 10 pcs professional make up brushes set


Valahogy nem akar összejönni ennek a 10 darabos készletnek a fehér színű változata. Legelső rendelésnél egy fekete színű ecset készletet vásároltam, amivel teljesen meg voltam elégedve egy jó ideig.. aztán sajnos azzal is gyűltek problémáim, így megosztanám újra a tapasztalataimat a termékekkel kapcsolatban.

Tehát első rendelésemmel annyira meg voltam elégedve, hogy be szerettem volna szerezni egy újabb készletet, csak már egy másik színben. Azonban egy másik eladótól vásároltam a következőt, mivel találtam egy még olcsóbb ajánlatot. Így természetesen, inkább azt vettem meg. De szerencsétlenségemre benéztem, hiszen csak kézhez vételnél jöttem rá, hogy kicsit sem hasonlítanak egymáshoz... Ezek után nem adtam fel, és megrendeltem attól az eladótól, akitől először... de ez a készlet is csak csalódást okozott. A legtöbb ecset lötyög, egyik szét is esett már, egy másik meg törve érkezett.. 

Időközben sajnos az első, fekete színű változattal is kezdtek gondok lenni. Hiába figyeltem oda mosásnál, a ragasztó azokban az ecsetekben is kezdte/kezdi felmondani a szolgálatot. Az ecset szőrei azért viszonylag jól bírják, annyira nem hullott még a szőrük, pedig folyamatosan megmosdatom őket. 

Lényeg a lényeg, én már senkinek nem ajánlom ezt a típusú ecsetkészletet, hiszen elég zsákbamacska kategória, hogy miként érkezik meg, illetve ha még nem is érkezéskor, de később úgy is elkezdenek szétesni az ecsetek. Többször azt hiszem én már nem próbálkozom, helyette beruházok jobb készletekre. Viszont ha valaki ennek ellenére is meg szeretné vásárolni, annak nagyon ajánlom, hogy szerezzen be egy faragasztót is. :)


Van olyan közületek akinek meg van ez típusú készlet és maximálisan meg van vele elégedve? :)

Dóri






2 megjegyzés:

  1. VNekem eddig egy ecsetemnel tortent ilyen, gondolom szinten a mosas miatt, de hat muszaj oket tisztitani. Pillanatragaszto vagy ketfazisu ragaszto a megoldas erre a problemara :D
    En szeretem ezeket az ecseteimet, nem valnek meg toluk, de ertheto, ha csalodott vagy.
    Remelem talalsz majd megfelelo ecsetkeszletet, ami bevalik szamodra!:)

    Ui: Most talaltam ra a blogodra, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ecsetek szőreivel valóban nincs úgy problémám.:)

      Ja, és... nagyon jól esik, örülök, hogy ide találtál. :)

      Törlés