2016/09/10

EBAY - 10pcs Pro Cosmetic Makeup tool brush set


Nem terveztem erről a készletről is beszámolni, hiszen első ránézésre olyan mintha a két bejegyzéssel lentebb lévő fekete szettem fehér változata lenne. Azonban sajnos nem csak a szín az, amiben különböznek.

Mikor kibontottam a csomagot, először csak az tűnt fel, hogy sokkal kisebbek.. de ezt nem is tartottam problémának, nagyon tetszett így is. Azonban mikor elkezdtem őket jobban megvizsgálni, rögtön észrevettem, hogy kevésbé tömöttek, sőt, egyes darabok kifejezetten használhatatlanok. Ezek az ecsetek is bár ugyanolyan puhák, azonban egy jó pár ecsetből már első tapintásra hullottak ki szőrök, ráadásul némelyiknek a szőre össze vissza áll, illetve kilóg.

Ennek a készletnek még csábítóbb volt az ára, hiszen 1300 Ft-ba került. Utólag már érthető ez a "kedvezményes" ár.




Az arcra való ecsetek közül a két alapozó ecset annyira kevés és kis szőrből áll, hogy nem tudom az alapozót szépen eldolgozni a bőrön, ugyanez igaz a pirosító ecsetre is. Olyan mintha elővettem volna a régi, kislány korszakomból való ecseteimet - annyi különbséggel, hogy ezek legalább írtó puhák :D -. Tehát sajnos számomra használhatatlanok. A kerek fejű kabuki ecset, illetve a kúpos kabuki ecset az, amit tudok a későbbiekben használni, hiszen egészen jól használhatóak így is.




A szemre való ecsetek esetében is nem elég hogy kiesnek a szálak, illetve egyes szálak nagyon elkülönülnek a többitől ... de az utolsó ecseten kívül az összes ecset szőre oldalra tart. A szemre való ecsetek közül az utolsó ecset, illetve az egyik satírozó ecset - mivel ez csak minimálisan áll el oldalra -  menthető meg a szettből. Továbbá ezek mentek át a "tépkedős" próbán, hiszen nem jött ki egy szál se belőlük. 




Összességében a 10 darabos ecsetkészletből 4 darab ecsettel nem akadt össze a bajszom. 1 pontot ezért nem adok neki, viszont még így is csak 2/5 -re értékelem, hiszen így 4 db ecset került 1300 Ft-ba, amit ha előre tudok, természetesen meg sem vásároltam volna.

Hogy ne fussatok bele ugyanebbe a hibába, nézzétek meg jól az eladók által feltöltött képeket, hiszen ha alaposan megnézitek, akkor látszik, hogy a fém része az ecsethez képest nagyobb, mint a fehér rész. A fekete, jó ecsetkészlet esetében pedig a fém rész a kisebb. De ugyanez látható az én képeimen is:





Ezt a "szuper" ecsetkészletet innen vásároltam, amit tehát nem különösebben ajánlok...


Nektek volt már hasonló "élményetek"?


Dóri




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése