2016/12/14

Fairy Girl - eBay szemöldökceruza


Ugye már említettem, hogy én sminkelésnél három lépést sosem hagyok ki: az alapozást, a szempilla- és a szemöldökfestést. Az utóbbit illetően még nem is árultam el, hogy milyen terméket használok a szemöldököm megrajzolásánál. Én a ceruzákat részesítem előnyben, azok közül is jelenleg az eBay-en megvásárolható Fairy Girl szemöldökceruzát. Nem gondoltam volna, hogy jobban meg fogom szeretni az Essence-étől, de sikerült neki, hisz mióta meg van, csak ezt használom... és a legjobb benne, hogy csupán csak 280 Ft. Manapság 1 kiló kenyér többe kerül... :D

Light brown 

Ami miatt nagy kedvenc: kemény állaga révén könnyen ki tudom vele alakítani a szemöldököm ívét, továbbá nem maszatolódik, egész nap a helyén marad (viszont azoknak nem ajánlanám, akiknek szemöldököt kell rajzolni, nekik már kevésbé lenne tartós)... mellesleg a csomagolása, külseje is nagyon édes. :)

Ide kattintva ti is megvásárolhatjátok (minimum 3 db rendelése esetén még extra 5% kedvezményt kapunk hozzá).


Ti melyik módszerrel festitek a szemöldökötök?


Dóri


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése