2016/10/16

TESZT - Hajegyenesítő kefe / Fast Hair Straightener


A sok felbukkanó hirdetés elérte a célját, hiszen gondolkodóba estem a hajegyenesítő kefe vásárlását illetően. Nem is csoda hogy elcsábultam, hiszen ez a termék több előnyt is hirdet a hajvasalókkal szemben: nem roncsolja a hajat, minden hajtípusra, kényelmesen, gyorsan használható... mely nek köszönhetően rengeteg időt spórolhatunk meg.

Egy-két tulajdonságával kapcsolatban azért voltak fenntartásaim. Egyik az, hogy mivel hővel dolgozik ez a készülék is, nem gondolom hogy jót tenne ezzel a hajunknak... bár az tény, hogy nem egy hajvasaló szintjén károsítja, ami nagy pozitívum számomra, hiszen így sűrűbben egyenesíthetném a hajam.  Másik pedig, hogy minden hajtípusra használható... nem bíztam én abban, hogy egymaga képes a vastagszálú hajamat szögegyenesre vasalni. Viszont számomra a vétele már akkor megéri, ha pl. az a kiegyenesített hajamat - hajvasalóval - másnap csak ezzel bőven elég átfésülnöm, és nem kell újra hajvasalóval nyúznom.

Így hát annak reményében, hogy csökkenteni tudnám a feltűzött hajas napokat, megvásároltam a készüléket. Szállítással együtt 5.000 Ft-ba került. Ebay-ről olcsóbb lett volna, hiszen onnan is terjedt el, így nagyon valószínűnek tartom, hogy onnan vásárolták a magyar webshopok is...



Mikor készhez kaptam, nehéz volt nem észre venni a gagyi kínai hatást: silány minőségű papírdobozt, a nem túl letisztult műanyag munkálatokat (karcok, érdes felületek, a gombokról nem is beszélve). Ja, és igazán figyelhettek volna arra hogy úgy helyezzék el a gombokat, hogy használat közben ne nyomkodjam állandóan őket. De ennyit is a szépséghibákról... lássuk végre, mit tud.



A készülék LED kijelzős, illetve állítható a hőmérséklete 170° és 230° között, melegedése viszont írtó lassú. Nem árt tudni, hogy használat előtt ki kell fésülni a hajunkat, illetve azt követően - ugyanúgy, mint a hajvasalónál - kisebb tincsekkel dolgozunk a tökéletesebb eredmény érdekében.

Az én vastagszálú hajam (hajmosás után) 210°C-tól kezdődően kezdte érzékelni a hajkefét... és a végeredmény tényleg szuper. Viszont egy észrevétel: amikor a fésűs oldala kifelé állt és úgy egyenesítettem a hajam, akkor sokkal fényesebb, selymesebb és szebb lett a végeredmény, mint fordítva. Tehát erre érdemes odafigyelni.

Ugye olvashattátok, hogy nem vártam tőle ilyen eredményeket, így hát teljesen lenyűgözött és neki köszönhetően gyakrabban hordhatom leengedve a hajam.

A terméket innen vásároltam.



Ti kipróbáltátok? Mik a tapasztalataitok?


Dóri



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése