2016/09/03

TESZT - Lovely Curling Pump Up


Ha szempillavásárlás előtt álltok, vagy éppen nem vagytok megelégedve a jelenlegi darabbal, akkor mindenképp tartsatok velem! :) A cikkben a Lovely Curling Pump Up (899 Ft, akciós áron most: 602 Ft!!!) szempillaspirálját fogom tesztelni a sok pozitív véleménynek köszönhetően.

Rögtön azzal szeretném kezdeni, hogy mielőtt vásárolnátok egy új terméket, mindenképp nézzétek meg krémmánián, hiszen nagyon hasznos kis oldal annak köszönhetően, hogy értékelnek mindenféle terméket ami szépségápolással kapcsolatos. Sajnos én nem tettem ezt mikor a legutóbbi spirálomat, a Catrice 3D Lash Multimizer (1599 Ft) szempillaspirálját vettem meg, mert elfogult voltam a márkával kapcsolatban. Imádom a Catrice termékeit, de sajnos ez a szempillaspirál nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Nagyon sok felesleg rajta marad a spirálon - ahogy ezt a kép is szemlélteti - , így sajnos elég csomóssá teszi a szempilláimat.

 

Ezzel szemben a Lovely szempillaspiráljába rögtön beleszerettem. Azt hiszem az eddigi legjobb szempillaspirálom lett. Tényleg nagyon szuper, hihetetlenül csodás pillákat varázsol, egyáltalán nem teszi csomóssá, hanem gyönyörűen szétválasztja őket! Maga a festék nagyon tartós, hiszen nem morzsolódik le a nap későbbi részében. Nem is szeretném tovább ragozni, helyette inkább egy előtte-utána kép:


Egyszóval.. IMÁDOM, ilyen áron meg még inkább! :) Ha esetleg valaki ledöntené a trónjáról, akkor az majd biztos meg fog érni egy bejegyzést.. de szerintem az még odébb lesz... :) (Még jó, hogy a krémmániának köszönhetően rögtön kettőt is beszereztem belőle, de már sajnálom, hogy nem zsákmányoltam belőle többet ezen az akciós áron... :D)


Nektek melyik a kedvenc szempillaspirálotok? 


Dóri